sobota, 6 czerwca 2015

Brokatowe love i pierwsze zakupy z BOLS :D

Hejka :D
Widziałyście już moje lakiery, teraz czas na brokaty. Co prawda nie publikowałam jeszcze żadnych mani z użyciem moich świecidełek ale obiecuję to nadrobić ;)



A mam w czym wybierać bo zachciało mi się swojego czasu zdobyć pokaźną kolekcję ;p
Trzymam je w pudełku po butach, ułożone tak, jak widać na zdjęciach. Mieniące się pudełeczka zaspokajają moją kobiecą potrzebę posiadania błyskotek XD





A teraz radosna nowina :D Pamiętacie jeszcze BOLS? Jeśli nie, obrazek przekieruje Was do odpowiedniego posta:

http://belgijska.blogspot.com/2015/05/tak-jakby-pawie-oczka-bols.html


Poczyniłam pierwsze zakupy! Po wykonaniu trzech mani z różem i trzech z kolorem żółtym, w końcu mogłam nabyć moje cudeńka z wibo z serii granite summer <3 Żółty udało mi się upolować samodzielnie, natomiast różowy wyśledziła moja koleżanka z pracy Ewelinka, za co jej w tym momencie bardzo dziękuję, bo już traciłam nadzieję :D

Radujcie się razem ze mną :D


A tu macie linki do tych sześciu zdobień: szara pantera, różowe animal printy, różowy kosmos, serduszka, miejsce zbrodni, p(r)awie oczka.

15 komentarzy:

  1. Przesliczne to Wibo, a do brakatow to mam podobny sentyment- sroki jestesmy i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Radujemy się razem z Tobą :))

    Przy ilości brokatów szczena mi opadła :D ja mam chyba 5, z czego 3 to gratisy do zakupów. Jak nic czekam na posty z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zbiór brokatów ;-D Moich jest chyba troszkę mniej ;-) Gratuluję możliwości zakupów ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaka kolekcja! mam troche brokatów ale mało kiedy uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalona! Po co Ci tyle brokatow?! Jesteś niesamowita z tym zbieractwem. Aż się boję pomyśleć jakich rozmiarów planujesz dom wybudować, żeby to wszystko pomieścić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja pytam Ciebie: po co Ci tyle lakierów xd albo: po co Ci tyle płytek :D Hmmm, zmieszczę wszystko ;p

      Usuń
  6. Aż oczy się szerzej otwierają przy takiej ilości brokatu, chętnie bym w nich poszperała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, pokaźna kolekcja brokatów, super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźny zbiór błyskotek. Bardzo lubię lakiery Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki miły widok! :d Ja też mam mnóstwo świecidełek i to nie tylko brokatów, ale również cyrkonii itp:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Brokat ♥ mój ulubiony ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ale kolekcja.
    Wrzuć na bloga mani z brokatami.

    OdpowiedzUsuń