niedziela, 19 lutego 2017

Naklejki wodne od Born Pretty Store

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was dwa mani, które wykonałam z użyciem ślicznych naklejek ze sklepu Born Pretty Store.


Daisy wysłała mi 7 arkuszy tych naklejek do recenzji. Przygotowałam dla Was dwa zdobienia, trochę innymi technikami. Naklejki przychodzą w kartoniku oraz folii a z tyłu mają instrukcję obsługi w języku angielskim. 



Zanim przystąpiłam do malowania paznokci, pocięłam naklejki w prostokąty, które dodatkowo zaokrągliłam do linii skórek z jednej strony.


Do pierwszego mani pomalowałam paznokcie niebieskim lakierem, poczekałam aż wyschnie i zaaplikowałam naklejki. Obcięłam wystające części naklejek i całość zabezpieczyłam topem :) Naklejki są przezroczyste, więc po nałożeniu ich na paznokcie widoczny jest tylko czarny wzór, natomiast o tło musimy zadbać same ;) Dodatkowo, gdy naklejki wyschły pokolorowałam je tintami własnej roboty i dodałam kolejną warstwę topu :)






Do drugiego mani również najpierw przycięłam naklejki po czym przygotowałam dla nich kolorowe tło na moich paznokciach. Najpierw pomalowałam paznokcie pomarańczowym lakierem a potem dodałam jeszcze kilka plam w kolorze żółtym i różowych (zrobiłam to bez żadnej staranności, tak jak mi poleciał pędzelek po paznokciu). Na tak przygotowane kolorowe tło nałożyłam naklejki. Obcięłam wystające części naklejek i całość zabezpieczyłam topem :)







Naklejki są dość cienkie, więc idealnie dopasowują się do paznokcia, nie miałam problemu z pozycjonowaniem ich, dały się przesuwać po lakierze przez jakiś czas po aplikacji :) Jest sporo wzorów do wyboru, nie tylko kwiatowe ale też bardzo ładne paisleye :) No i świetnie nadają się do kolorowania!
http://www.bornprettystore.com/nail-c-268.html

Naklejki są dostępne w sklepie Born Pretty Store w dziale nail art, a dokładnie tutaj. Przy zakupach możecie skorzystać z kodu PASQ10 by dostać 10% rabatu na cały koszyk :)

Lubicie zdobić paznokcie naklejkami wodnymi? Ja bardzo! To szybki i łatwy sposób na wyczarowanie ślicznych pazurków, nawet gdy nie jesteśmy zaawansowanymi nail artystkami :D

18 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają :) Mam jakieś naklejki, ale rzadko ich używam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obydwa! Czuć wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne naklejki! Lubię właśnie takie gołe, czarne , bo dają wiele możliwości na pokolorowanie lub zrobienie fajnego tła pod nie tak jak Ty to zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie :) Nawet nie wiem które bardziej mi się podobają ale u siebie chyba widziałabym te niebieskie:) Kurcze ja nawet nie widzę potencjału w takich naklejkach żeby wyczarować cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z pokolorowaniem naklejek tintami! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne, zdobienia wyszły super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie :) Nie wiem, które zdobienie bardziej mi się podoba. Oba mają coś w sobie. Nie miałam jeszcze takich czarnych naklejek na przezroczystym, ale zwrócę na takie uwagę, bo dają sporo możliwości. ;)
    Bardzo ładny ten błękitny lakier.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie od razu skojarzyły mi się z latem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się pomysł kolorowania naklejek wodnych :) Oba zdobienia są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  10. zaraz sobie je zapisze, bo bardzo mi się spodobały!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. OH, these color looks so amazing!! I want to get one!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Daaawno mnie tu nie było, ale trzeba przyznać jedno, dalej tworzysz na paznokciach cuda :))

    OdpowiedzUsuń