środa, 10 czerwca 2015

Nail stamping challenge - Favourite pattern

Siema :)
Ostatni *niestety :(((* tydzień stemplowania z Lorą  to ulubiony wzór :D Właściwie to nie mam ulubionych wzorów jeśli chodzi o stemple, ale ostatnio bardzo chodziły za mną pawie oczka, więc postanowiłam, że to wykorzystam :D




Na bazę wybrałam brązowy lakier Kobo nr 16 San Francisco, na to położyłam dwie warstwy multichromowych flejków z essence nr 8 night in vegas i na całość nastemplowałam wzorek pawich piórek złotym lakierem GR rich color nr 25. Wzór pochodzi z płytki BP-58, którą kupiłam w Born Pretty Store i jest jedną z moich ulubionych :)










Lubicie pawie piórka? :D

20 komentarzy:

  1. fajnie wyszły :D też mam ten top z essence, ale bardzo dawno go nie używałam, a naprawdę super dopełnia tło pod stempelki - muszę coś z tym pokombinować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a co do topu - też go rzadko używam, chociaż bardzo lubię :D

      Usuń
  2. Piękny ten topper, całość bdb zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie... świetna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, piękny efekt! wszystko idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robią wrażenie! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. great stamping and wonderful look with essence topper

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość idealnie oddaje pawie piórka, w końcu są bardzo ozdobne. Bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie wyglądają te piórka na całości pazurków <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne!!! mam chęć na płytkę, bo pawie prióra są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladne. Tak patrze i mysle skad taki wzor calopaznokciowy a Ty obijalas po kilka razy na kazdym paznockiu. Podziwiam ze Ci sie chcialo. Ale efekt wart zachodu

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tło! Pokochałam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne tło wybrałaś dla tego wzoru! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne tło <3. Ja teraz też dostałam tą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne mani, bardzo lubię pawie oczka na pazurkach :) Bardzo mi się podoba ten topper z Essence, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jestem pod wrażeniem jak wykombinowałaś to zdobienie. Przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Like this printer!
    http://judymuhely.blogspot.hu/2015/06/mani-acs-komfortzonan-kivul.html

    OdpowiedzUsuń