sobota, 23 maja 2015

Miejsce zbrodni! BOLS

Cześć :)))
Mam dziś manikiur, który był na mojej 'to do list' dokładnie od 21.09.2013 r. ;p Oto i on, a zaraz wyjaśnię resztę ;)




Po raz pierwszy zobaczyłam mani typu crime scene na tumblrze, zrobione przez polishophrenia i od razu wiedziałam, że muszę mieć coś takiego na paznokciach! Potem o tym zapomniałam aż do czasu, gdy Born Pretty Store zapowiedziało premierę płytki BP-66 z wzorem taśmy policyjnej! :D Ponieważ nie umiem zamówić jednej płytki, zamówiłam razem z nią trzy inne - wszystkie przyszły dwa dni temu:



Niedługo kolejne manikiury, już nie mogę się doczekać, żeby użyć moich nowości :D



Do zdobienia użyłam żółtego lakieru wibo nr 307, czarnego GR rich color nr 35, czarnego essence do stempli oraz czarnej, białej i czerwonej farbki akrylowej. Na końcu zmatowiłam topem z wibo, zanim to jednak zrobiłam, mani prezentowało się tak:



Wolicie w macie czy w połysku?






A może miejsce zbrodni  na paznokciach to dla Was zbyt wiele? :D Ja lubię takie klimaty ;p
Mani wstawiam w ramach spłaty za żółty lakier piaskowy z serii granite summer z wibo. Dwa za mną, jedno przede mną :D



10 komentarzy:

  1. świetne :D wersja matowa bardziej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne i bardzo pomyslowe zdobienie- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuper! świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, też muszę kiedyś zrobić coś podobnego :) Wersja w macie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Nie wpadłabym na to, a ludziki, znaczy trupy są genialne :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda, też się czaję na tą płytkę.
    Mi osobiście bardziej przypadła do gustu błyszcząca wersja :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie mat! I w ogóle pomysł rewelacyjny - świetnie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i oryginalne paznokcie

    OdpowiedzUsuń