piątek, 22 maja 2015

Dla okularnic \o-o/

Cześć :)
Dziś zapraszam na mani okularowe :D




Użyłam dwóch nowych lakierów Bell z serii hipoalergicznej, przepuszczającej powietrze (numery 06 i 07), których byłam bardzo ciekawa i cóż, trochę się zawiodłam. Kolorki mają śliczne, to prawda, bardzo żywe, ale konsystencja jest jakaś dziwna. Niby luźna w sam raz, tak jak lubię, a jednak przy malowaniu bardzo łatwo zalać skórki, czego nie znoszę w lakierach! Więc zamiast malować użyłam je do gradientu - i do tego nadają się jak najbardziej ;)
Wzór okularów pochodzi z płytki BP-L012, którą kupiłam w Born Pretty Store a dokładnie tutaj. Polecam, bo jest naprawdę świetna (aktualnie jest w promocji po 2.99$, ja płaciłam za nią 5.99$ ale nie żałuję xd). Stemplowałam najpierw czarnym a później białym lakierem do stempli z essence.



Lubię podwójne stemplowanie, bo wzór wygląda przez to na trójwymiarowy :)





Jako okularnica muszę powiedzieć, że bardzo dobrze mi się nosiło to mani xd A Wam jak się podoba?

18 komentarzy:

  1. Zarówno gradient jak i stemple bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste !! naprawdę trójwymiar :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, WOW!!! super, co za efekt! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójnego stemplowania jeszcze nie próbowałam! Jaki efekt, belgijska! Jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem okularnicą i takie paznokcie chętnie bym nosiła :) ps.kupiłam sobie ostatnio bluzkę z takim wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się dwoi w oczach od tego trójwymiaru! Ja jestem oszukującą okularnicą (noszę na co dzień soczewki), ale coś czuję, że nosiłabym z czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie sądziłam, że okulary tak dobrze mogą wygladać na paznokciach :D
    Musze w końcu zainwestować w te płytki

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:) :
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdobienie! super pomysł na połączenie niebieskości i dwóch kolorów stempla :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super okularnica, b. mi się podoba. No to się przyłączam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super okularnica, b. mi się podoba. No to się przyłączam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przybijam piątkę z okularami na nosie. Super mani, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń