poniedziałek, 4 maja 2015

Projekt stemplowej maniaczki - tydzień 5

Cześć :)
Przed nami przedostatni tydzień stemplowania z Red Rouge, szybko zleciało, co nie? :D Ten tydzień to stemplowe zwierzaki i chociaż pierwotny zamysł miałam inny to przez moją kapryśną wenę i inne okoliczności przychodzę do Was z żyrafą :D




Do wykonania tego mani użyłam płytek: BP-L013 i JQ-21 oraz lakierów: żółtego Astor Quick'n Go! nr 320 i brązowego p2 nr 671 coffee mania.



Poczułam przypływ lata na paznokciach - to chyba przez te cieplutkie kolory! :)





Ciekawa jestem Waszych zwierzaków :D

8 komentarzy:

  1. Mam ostatnio fazę na żyrafy, biorę wszystko! W weekend kupiłam 3 tshirty z żyrafami, tak mnie naszło ;)
    Dlatego Twoje Żyrafki mega mnie urzekły, możliwe że moje zdobienie tez będzie żyrafkowe, aczkolwiek z innej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze! Przyznam, że nie przepadam za odcieniami żółtego i rzadko cokolwiek z nimi komponuję, ale takie afrykańskie mani nosiłabym z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale te żyrafki urocze ♥
    ja jeszcze nie wiem co wystempluje ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrafki wyglądają naprawdę uroczo <3 Świetne kolory wybrałaś do zdobienia, takie żyrafowe :) od razu się z nią kojarzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodkie żyrafki :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak trochę komiksowo, ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń