czwartek, 14 lipca 2016

Szablony z BPS

Hej :)
Już kolejny raz sięgnęłam po szablony z Born Pretty Store. Tym razem postawiłam na energetyczne, letnie mani, w klimacie lizakowym ;p





Na bazę wybrałam przepiękny holoś Born Pretty nr 23. Poczekałam aż wyschnie pod topem (ja przed naklejeniem szablonów używam seche vite a następnie czekam 20 min) po czym zaaplikowałam szablony. Pomalowałam wszystko jedną warstwą żółtego lakieru Born Pretty, który jest przeznaczony do stempli, więc świetnie kryje ;p Po pomalowaniu każdego paznokcia odrywałam szablon, gdy lakier był wciąż mokry.







Potem skorygowałam większość niedociągnięć przy pomocy pędzelków i jeszcze raz pociągnęłam seche vitem :)






Szybko i prosto!!! 

:D

Używacie szablonów? Lubicie?


19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, u mnie takie szablony jakoś się nie sprawdzają, albo ja nie nauczyłam się jeszcze z nich dobrze korzystać :D
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo fajnie :) Szablonów nie używałam i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super te szablony, wzór przypomina mi cukierki Alpenliebe, które były popularne baaaardzo dawno :D mam pytanie, będziesz robiła w najbliższym czasie zamówienie na el corazon? ;) widziałam, że robiłaś kiedyś z RedRouge i jakby była możliwość, to bardzo chciałabym się przyłączyć, bo się boję sama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda, muszę wyjąć swoje szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio wyglądają jak jakiś lizak/cukierek :D Słodziutkie są, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super to wygląda. Ja do szablonów na razie nie mogę się jakoś przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze się zachwycam zdobieniami z użyciem takich szablonów. Ale jak sama próbowałam użyć to coś jest nie tak ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Takie hipnotyczne lizaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyszlo! Też sobie zamówiłam te szablony zachęcona Twoim zachwytem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zakręcone mani! super :)
    na razie używałam szablonów raz, coś tam wyszło, kiedyś muszę spróbować ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawią mnie te szablony, ale jakoś mi nie po drodze żeby je zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, bardzo pozytywne mani! bardzo lubię szablony, chociaż nie wszystkie są jednakowo przyjemne w obsłudze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy efekt. Ale jakoś razi mnie jednorazowość tych naklejek w przeciwieństwie do nieśmiertelnych płytek xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, faktycznie jak lizaki, takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. słodycze i holo - czego chcieć więcej? ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś muszę w końcu wypróbować takie szablony ; świetnie wyglądają takie lizaczki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne! Świetne te lizakowe (a może wiatraczkowe?) szablony :)

    OdpowiedzUsuń