wtorek, 8 września 2015

31DC2015 - metallic nails

Siemka :D
Co tu gadać, te paznokcie są wynikiem totalnego fail nail :D Na pewno kojarzycie, a jak nie to możecie TU zobaczyć, jak Sveta zrobiła cudny metaliczny gradient na lakierze pękającym. Powinnam była wiedzieć lepiej, że nie próbuje się kopiować rosyjskich bloggerek :D Zrobiłam jak w tutorialu. Pomalowałam paznokcie, jak wyschły potraktowałam je pękaczem i zrobiłam metaliczny gradient. Tylko, że gradient całkiem wyrównał efekt pękacza i dupa xd Postanowiłam zatem, że dodam pękacz na wierzch i tak oto powstało dzisiejsze mani :D 


Może mam za płaski pękacz XD Dwa metaliki to niebieski i złoty z avonu a pękacz to w7. 




No cóż, mam nauczkę na przyszłość ;p





22 komentarze:

  1. Ahahaha racja, kopiowanie rosyjskich blogerek to nie lada wyczyn! Myślę, że położyłaś za cienką warstwę, ja bym dała taką porządną, grubą i cieniusieńką warstwę metalu na to.

    Ale i tak mi się podoba, wieki nie miałam już pękacza w swoich łapkach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałam gruuubą warstwę pękacza i jedną warstwę metalika :D nie pomogło :D

      Usuń
  2. a mnie się efekt podoba, choć na swoich paznokciach go nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak wygląda fajnie ;-) Sama planowałam kiedyś skopiować to zdobienie (swoją drogą nie wiedziałam, że to rosjanka).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosjanki są nie do pobicia, ale twoja wersja też wyszła ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. It looks great :D Think I have to pull out my crackle polish again soon :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt zupełnie inny niż oryginał, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wina pękacza, ot co! :D Efekt i tak świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest inaczej,ale też fajny efekt uzyskałaś :) jak ja daaawno nie używałam pekaczy

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekt! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe ustawienie rączki - podoba mi się :D a efekt z daleka wygląda jak błyskawice :D ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  11. no troszkę się różni od oryginału, ale wyszło fajnie :D trzeba swoje kompozycje tworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj tam, taka tyci tyci różnica :D Zresztą nie ma co się zrażać, kiedyś na pewno wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, a wyszło przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. I am not a big of metallic effect fan, but I like what you did here.The crackle polish is perfect on this base!

    OdpowiedzUsuń
  15. Że rosyjskich blogerek nie da się skopiować to już powszechnie znany fakt :D A Tobie wyszło świetnie, mimo że inaczej niż zamierzałaś, metaliki wyglądają świetnie z pękaczem :)

    OdpowiedzUsuń