wtorek, 19 kwietnia 2016

Tulipany

Hej :)
Kolejne mani w ramach @glamnailschallenge to tulipany. Zainspirowana pracami dziewczyn: Adrianny i Marty zrobiłam swoją wersję podwójnie stemplowanych tulipanów :)


Baza to szybkoschnący, miętowy Barry M, na to metodą dry brush dodałam "trawę" zielonym kiko. Środki tulipanów stemplowałam dwoma kolorami Ya Qin An - czerwonym i żółtym (nakładając oba na płytkę jednocześnie). Potem dodałam kontury tulipanów czarnym konadem. Tulipany pochodzą z płytki BPL-029.






Jak Wam się podobają?

21 komentarzy:

  1. Bardzo! Urocze są i mam coraz większą ochotę na tę płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipany ;) bardzo lubię takie wiosenne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszły twoje tulipanki! jak widać, ile ludzi, tyle pomysłów na wykonanie mani z dwóch stempelków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mani, pomysłowa trawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie! wspanialy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Belgijska, ty chyba trenowałaś celne strzały i latałaś z karabinkiem albo jakąś procą :D
    Bardzo ładnie! Też kiedyś robiłam tego tulipana, ale bardziej na ukos. Może kiedyś znów się pokuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zapomniałam dopisać że to przezroczystym stemplem robiłam :-D

      Usuń
  7. Śliczne zdobienie, jak obraz na płótnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak spacer po łące ^_^ urocze mani :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mistrzu! Genialnie Ci to wyszło;D


    Oj kochana, kto jak kto, ale Ty doskonale wiesz jak się maluje drobniutkie elementy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale narobiłyście mi ochoty na te tulipany :D Jak tylko uporam się z zaległymi zdobieniami, muszę spróbować! Bardzo wiosenne mani!

    OdpowiedzUsuń
  11. So adorable and lovely :)
    I love all the colors :)
    xx

    OdpowiedzUsuń