środa, 24 lutego 2016

Biały lakier do stempli Born Pretty

Siema :D
Szukałam idealnego białego lakieru do stempli i znalazłam! Kupując ten lakier liczyłam, że będzie ok, ale nie spodziewałam się aż takiej rewelacji :)


Na bazę wybrałam cudowny szarak miyo ze złotym shimmerem (jeden z lakierów, które były nagrodą za projekt u Owidii). Wzór stempla pochodzi z płytki BP-L003. Mani banalne do wykonania. Zobaczcie jak pięknie odbija ten biały lakier Born Pretty <3 Zero prześwitów!! Jestem zakochana. Z białych lakierów do stempli, które dawały radę miałam essence, ale go wycofali. Nigdy nie miałam konada ani lakieru CA, ale ze swatchy w necie wynika, że mają gorsze krycie od tego z Born Pretty Store





Nie dość, że jest genialny, to cenę ma przystępną, bo można go kupić na promocji za mniej niż 5 dolarów, co nawet po niekorzystnym kursie daje około 20zł za 15ml (więc dużo taniej niż konad i CA).


A jaki jest Wasz ulubiony biały lakier do stempli?

34 komentarze:

  1. Odbite idealnie! Aż jestem pod wrażeniem! Do tej pory używałam lakieru od B. Loves Plates i Colour Alike - ale myślę, że prędzej czy później na to cudo też się zdecyduję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białego z bps nie miałam, ale inne kolory odbijają świetnie ; moja najlepsza biel do stempli jak do tej pory to Konad ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery do stempli bps świetnie stemplują! w sumie nie mam rozeznania co do białego koloru, małe elementy odbijałam gr rich color i dawał radę. a mani świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi udało się przywieźć dodatkową buteleczkę białego essence z Hiszpanii, ale jak się skończy, to zapewne sięgnę po BPS :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam konada i kupowałam go na allegro za ok. 13 zł. Ostatnio czaiłam się na białasa od B. Loves Plates, ale w sumie skoro mówisz, że ten jest taki rewelacyjny i w ogóle och ach i cena porównywalna do B. to może warto by spróbować? Jasnoróżowy z tej serii świetnie sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ten konad to 13 już z przesyłką? jak tak to dawaj linka, za taką cenę chetnie wypróbuję :)

      Usuń
  6. Genialny lakier, perfekcyjnie odbija. Moja biel do stempli to CA Kind of white S

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdobienie :) ja nie mam swojej ulubionej bieli i chyba musze sie skusic na ten z BPS bo recenzje ma naprawde dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie Essence do stempli jest najlepszy, w mojej okolicy nadal dostepny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. essence jest genialny! niestety w rzeszowie nie do kupienia ;/

      Usuń
  9. Faktycznie ta biel odbiła się idealnie. Ja póki co używam białego Konada ale jak się skończy to chętnie wypróbuję ten z BPS.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie kolorów :) Ten Miyo sam w sobie jest bardzo ładny a z bielą wygląda jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odbite idealnie! Chyba się skuszę, ciekawe, jak będzie współgrać z moimi hybrydami semilaca. Dopiero raczkuję w temacie stemplowania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście daje radę! Moim ulubionym był taki no-name za 5 złotych (albo i mniej) z allegro, kupiłam go ze trzy lata temu i był boski! Ale niestety teraz już takich nigdzie nie widzę ;( teraz mam Colour Alike, ale jest gorszy i mnie wkurza. Wciąż szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie oglądałam dużo ten biały z CA ale na żadnym zdjęciu jakie widziałam nie miał zadowalającego krycia ;/

      Usuń
  13. Pięknie odbite, a biel faktycznie super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham mundo <3 mają genialną biel, chociaż ten wygląda równie dobrze. Musiałabym go dorwać, żeby ocenić który lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mundo dla mnie trochę za drogie (biorąc pod uwagę koszty wysyłki) no i nie wiem jak z tym jego zapachem (nawet przy normalnych lakierach używam maski ochronnej, bo opary podrażniają mi oskrzela i kaszlę jak szalona) ;(

      Usuń
  15. Ja mam ten z essence, tylko nie stempluje na biało więc leży nieużywany:D Ten bazowy lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noooo, powiem Ci, że bardzo fajna ta stemplowa biel...CA kryje nieco gorzej, chociaż też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudownie odbija. Muszę go sobie sprawić w takim razie. Też szukam idealnej bieli :d

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie odbija idealnie! na zbliżeniu widać najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam i konada CA i essence, pierwszy bardzo dobry niemal taki sam jak essence, niestety CA nie zawsze daje radę i właśnie chciałam zamawiać kolejny z BPS ponieważ ich inne lakiery do stempli bardzo i przypasowały. Po Twojej recenzji pewnie się skuszę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kusi tego konada wypróbować też, może jak mi się BPS skończy to sobie zamówię :) na CA się nie zdecyduję - za mało kryje

      Usuń
  20. Mam i uwielbiam, nie zamienie na żadną inną biel :D moze sie skuszę przy nastepnej paczce na inny kolor! Mani piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ty to robisz, ze wszystko jest takie idealne, takie, że ...aż zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow, w następny zamówieniu go biorę! Ale to z e on jest genialny to jedna sprawa, a druga ze kochana aby robisz wszystko tak dokładnie i idealnie :-o ;-)


    Hihi, dziękuję <3 zawsze mi się marzyło zrobić jakieś one stroke, a teraz jak zaczęłam to pokochałam te metodę :-D a z motywami mam to samo, zachwycają mnie te delikatne trochę postrzepione <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wzór wybrałaś, bardzo fajnie stempluje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie kryje! Kurcze, muszę go mieć :) Piękny wzorek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzorek mi się podoba. A ten Lakier z Miyo jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń