poniedziałek, 18 stycznia 2016

Recenzja miedzianego lakieru do stempli BPS

Hej :)
Od jakiegoś czasu testuję metaliczny lakier do stempli Born Pretty z Born Pretty Store w kolorze miedzianym, dlatego dziś kolejne mani z jego udziałem :)


Mani bardzo proste, ale wyglądało na paznokciach bardzo ładnie - moim zdaniem dobra propozycja na zabawę karnawałową. Na dwie warstwy czarnego piasku z p2 z holograficznymi drobinkami nastemplowałam wzór ekg (tak sobie nazwałam i tak będę na to mówić ;p) z płytki BP-41 (której nie ma obecnie w sprzedaży w BPS). Miedziany lakier do stempli pięknie przykrył czerń i wzorek bardzo ładnie się odznaczał. Osobiście bardziej podobała mi się wersja piaskowa, bez top coatu, ale żeby móc nosić stemple dłużej niż jeden dzień, musiałam jednak je pokryć seche vite. Pokazuję Wam obie wersje :) Do stemplowania użyłam stempla, który widzicie na zdjęciu - bardzo go polubiłam i w następnym poście napiszę o nim coś więcej :)






Jeśli chodzi o sam lakier do stempli, ma on metaliczne wykończenie w kolorze rudym/miedzianym, jest dość rzadki (jak na lakier do stempli), buteleczka ma pojemność 15 ml i jest oklejona etykietką z nazwą Born Pretty (moja to wersja do testów bez etykiety). Krycie ma bardzo dobre, zarówno na jasnych jak i na ciemnych kolorach. Na jasnych wydobywają się z niego czerwonawe tony, natomiast na ciemnych brązowe. Bardzo się polubiłam z tym lakierem :) Myślę, że sprawię sobie pozostałe metaliczne lakiery do stempli z tej serii, zwłaszcza że mają przystępną cenę jak na taką pojemność.



Tutaj możecie zobaczyć inne zdobienia z użyciem tego lakieru:


http://belgijska.blogspot.com/2016/01/zwierzeta-z-zimowego-lasu.html


Lakier możecie kupić w dziale nail art a dokładnie <TUTAJ> . Kosztuje 7,99$ ale często bywa w promocji, nawet po 3,99$. Jeśli zdecydujecie się na zakupy nie zapomnijcie użyć mojego kodu zniżkowego PASQ10, który da Wam 10% rabatu na nieprzecenione produkty. Warto też pamiętać, że przesyłka nierejestrowana jest darmowa niezależnie od wartości zakupów.

Macie może ten lakier? Jak Wam się podoba? :)

23 komentarze:

  1. Na fiolecie wymiata! Tu takie elektryzujące zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ekg :D Piaskowe wyglądało fajnie, szkoda że stemple zawsze trzeba czymś przykryć żeby zostały na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D no niestety trzeba się liczyć z wyrzeczeniami :D

      Usuń
  3. super kolor, kontrastowy i bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdobienie. Zdecydowanie bez top coatu wyglądało lepiej. Ale coś za coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdobienia świetne, ale te pierwsze - wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor fajny, najbardziej spodobał mi się na ciasteczkowym zdobieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. W macie robi super wrażenie :) Ciastek rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!!! Te dzisiejsze a liski to już całkiem boomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor ;) Ja dostałam zieleń metaliczną i jestem oczarowana efektem na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardziej podoba z topem :P wygląda wtedy jak kawałek miedzianej folii

    OdpowiedzUsuń
  11. W opakowaniu kolor do mnie nie przemawia, ale na paznokciach prezentuje się rewelacyjnie! Zdobienia są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten lakier do stempli i bardzo ładne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wzór i świetne połączenie kolorów :) wersja błyszcząca podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 zdobienie mi się podoba i chyba skuszę się na ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ładnie ten miedziany odbija wzorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem fanką tego typu kolorków, ale zaskakująco dobrze się prezentuje w tych zdobieniach :D

    OdpowiedzUsuń