piątek, 13 maja 2016

Sweet różowe mani z jednorożcem

Bo ktoś (a przez ktoś mam na myśli Trii) narzekał pod ostatnim postem, że nie ma... ;pppp



No to już jest XD
Jednorożec pochodzi z karuzeli z ozdobami 3d ze sklepu Born Pretty Store. Na dwóch paznokciach odbiłam tęczę i pokolorowałam ją tintami (ten rozbielony róż, który robi za tło do tęczy to carla cosmetisc 4d - 300). Jeden palec ozdobiłam złotym piaskiem p2 a ten ciemny róż to miss sporty (starł się numerek). 







Ummm nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć :D Niech tęczowe jednorożce będą z Wami! :D


25 komentarzy:

  1. Jakie słitaśnie ;-) Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne te ozdoby! tylko czy one są pojedyncze? jeśli tak to trochę szkoda, bo wtedy nie można ozdobić dwóch rąk tak samo :/
    w kazdym razie zdobienie wyszło super! :) i teraz czekam na mani z rekinem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są pojedyncze, ale mi to nie przeszkadza, bo ja rzadko noszę to samo na dwóch dłoniach :D

      Usuń
  3. świetne! bardzo bardzo słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I z duchem Twoim :D :P Nie no zdobienie genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koncert życzeń teraz będzie:D? Jednorożce i tęcza zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no taki mini koncert życzeń - czemu nie ;p

      Usuń
  6. ten mani jest ekstra! piękna tęcza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne mani :) i super karuzelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No normalnie cud, miód, orzeszki. Jak zobaczyłam na Insta to od razu mi się humor poprawił;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha świetne są ! :D Takie inne niż większość paznokci.. A przy okazji zapraszam Cię do mnie, może znajdziesz coś co Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdoba jak dla mnie zdecydowanie za duża ale tęczę zmalowałaś rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jakie słodkie i urocze *.* <3 super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa! Dziękuję! Następnym razem wymyślę coś mega trudnego ;)
    Wyszło mega szalenie, uroczo i jednorożcowo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, bardzo słodkie zdobienie :D Urocze, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha no nie mogę :D
    Tęcza cudnowna. Tinty to świetna sprawa. Zarazpo stemplach dałabym nagrodę nobla :D

    OdpowiedzUsuń