niedziela, 29 marca 2015

Hoo hoo! Sowie powitanie :)

Witam na moim blogu! 
Na pierwszą notkę wybrałam zdobienie przy pomocy płytki Qgirl-036 z mojej świeżutkiej dostawy z ebaya! To moja pierwsza płytka z tej serii, więc byłam bardzo ciekawa, jak się będzie sprawować ;) Przyszła zabezpieczona niebieską folią, jak większość płytek dostępnych na rynku.




Do zdobienia z użyciem tej płytki wybrałam szary lakier Simple Beauty nr 178, beżowy lakier wibo z serii "be neutral" nr 4, a do wzorków użyłam czarnego lakieru Golden Rose Rich Color nr 35.

Postanowiłam urozmaicić nieco bazę pod wzorki, robiąc gąbeczką beżowe plamki na szarym lakierze i szare na beżowym. A końcowy efekt prezentuje się tak:



Nie miałam żadnych problemów z używaniem tej płytki, wzorki wycięte są bardzo precyzyjnie i wystarczająco głęboko, by nie trzeba się było martwić o ich wyraźne odbijanie się. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z tego zakupu! Słodziutkie sówki jeszcze nie raz zagoszczą na moich paznokciach :D Razem z tą płytką zamówiłam jeszcze dwie inne, więc wkrótce kolejne zdobienia :)

8 komentarzy:

  1. Kiedyś sòwki zbytnio mnie nie ruszały, poza tymi prawdziwymi, a teraz to na nie choruję!!!
    Piękna płytka i świetne zdobienie!!!

    Powodzenia w blogowym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za miłe słowa, dopiero zaczynam przygodę blogową, mimo że nail artem zajmuję się już ze dwa lata ;)

      Usuń
    2. No to czekam na Twoje kolejne posty ze zdobieniami!!!

      Usuń
  2. Kurcze zastanawiałam się nad ta płytką i teraz jak tak patrze jak Ci ślicznie wyszły te pazurki, to żałuje że jednak jej nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zachorowałam na nią gdy tylko ją zobaczyłam i ogólnie mam jakąś fazę na sowy, zwłaszcza żywe :D genialne stworzenia :D

      Usuń
  3. kogo ja widzę na blogspocie ^^
    urocze sówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Twoja wina, więc... ;p plus nie ogarniam 90% rzeczy no ale hahaha od czegoś trzeba zacząć :D
      i dziękuję :)

      Usuń