wtorek, 14 lutego 2017

Pyłek holograficzny od Born Pretty Store

Po krótkiej przerwie wracam z serią wpisów recenzujących moją niedawno otrzymaną paczkę ze sklepu Born Pretty Store (paczka dotarła do mnie po 5 miesiącach czekania, nigdy nie traćcie nadziei!!) :D


Na pierwszy rzut wzięłam oczywiście holo pyłek, ale w paczce były też inne super rzeczy:

Naklejki wodne, płytka oraz dwa inne holo cuda - czarny i srebrny holo glitter.

Pyłek na stronie sklepu dostępny jest w dwóch wagach, 0,5g oraz 1g. Może się wydawać malutko ale 1g pyłku wystarczy mi chyba do końca życia :D Na jeden paznokieć używa się go naprawdę malutko i w pojemniczku nie widać zużycia!




Do kompletu wybrałam szary lakier hybrydowy 004, również ze sklepu Born Pretty. Wszystkie paznokcie pokryłam bazą do lakierów hybrydowych Born Pretty, a następnie jedną warstwą szarości (lakier jest bardzo ładnie napigmentowany, jedna warstwa całkowicie kryje, jednak na paznokcie, które miały pozostać szare dodałam po drugiej warstwie lakieru, żeby nie różniły się grubością od tych z pyłkiem ;) Akcentowane paznokcie pokryłam topem no wipe Born Pretty i po jego utwardzeniu wtarłam w nie pyłek. Użyłam gąbeczki dołączonej do pyłku. Pyłek rozprowadza się bez problemów, wystarczy kilka pociągnieć by równo pokryć cały paznokieć. Pędzelkiem do makijażu omiotłam palce z nadmiaru pyłku po czym wszystkie paznokcie pokryłam topem. Mani gotowe :D Oczywiści każdą warstwę lakieru utwardzamy w lampie led/uv.




Pyłek daje niesamowity efekt holo, który jest tak mocny, że uchwycenie go na zdjęciach przy pomocy zwykłego aparatu w telefonie komórkowym nie stanowi żadnego problemu, idealnie widać tęczę!


Jestem zakochana w tym efekcie! Nosiłam takie paznokcie równo dwa tygodnie (to ekstremalnie długo jak na mnie) i tak wyglądały po tym czasie:

Pyłek jest dostępny w sklepie Born Pretty, w dziale nail art, a dokładnie tutaj. Przy zakupach możecie skorzystać z kodu PASQ10 by dostać 10% rabatu na cały koszyk :)

Jak Wam się podoba takie mani? Lubicie pyłki holo?

11 komentarzy:

  1. Wow - 5 miesięcy - to ja już dawno bym straciła nadzieję :)
    Fajny pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyłek holo jest świetny. Też napisałam o nim post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny jest ten pyłek! Pięć miesięcy! No nieźle! ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięny! Moja ostatnia przesyłka szła "tylko" 2,5 m-ca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może jest jeszcze nadzieja dla moich paczek haha Holo jest mega, daje czadu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaał :) Super holo :) Po 5 miesiącach już bym zwątpiła :D Fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny ten pyłek :) 5 miesięcy czekania, wow, chyba straciłabym już nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę poczekałaś....pyłek bosssski ↨♥

    OdpowiedzUsuń
  9. pyłki są super, mam z semilaca i używam w co drugim zdobieniu :p

    OdpowiedzUsuń